Poskytovateľ je povinný poskytnúť klientovi všetky náležitosti potrebné k riadnemu užívaniu prenajatej chaty a služieb s tým spojených ktoré si klient objednal. V prípade že klient je právnickou osobou je povinný oznámiť poskytovateľovi poverenú osobu ktorú koná za právnickú osobu. Klient zodpovedá za poškodenie zariadenia, ktoré spôsobil on sám alebo osoby spoločne sním užívajúc chatu. Po skončení nájmu sa nájomca zaväzuje odovzdať predmetnú chatu v stave, v akom ju prevzal, s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie. V prípade, že dôjde k závažnému poškodeniu chaty alebo zariadenia má poskytovateľ prenájmu právo požadovať náhradu za skutočne vynaložené prostriedky použité na opravu alebo navrátenie pôvodného stavu aj nad rámec zaplatenej kaucie. Posúdenie závažnosti poškodenia určí poskytovateľ alebo ním poverená osoba a o tomto bude spísaný protokol, na základe ktorého si bude môcť poskytovateľ uplatňovať náhradu škody podľa príslušných právnych predpisov. V takomto prípade bude klientovi vystavená faktúra za skutočne vynaložené náklady na opravu alebo vrátenie do pôvodného stavu, ktorú je povinný uhradiť do desať dní od doručenia faktúry. Klient je povinný bezodkladne oznámiť poskytovateľovi všetky závady a nedostatky ktoré sa v priebehu pobytu vyskytnú Klient je povinný udržovať čistotu a poriadok. Klient je povinný uchovať potvrdenie o rezervácii. Klient má zakázané používať vlastné spotrebiče, okrem zariadení určených na vlastnú potrebu, ako fén, holiaci strojček, atď. Fajčenie v ubytovacom zariadení je zakázané, a klient ktorý spôsobí škody z dôvodu porušenia zákazu je povinný tieto škody uhradiť. Každý klient zodpovedá za svoj zdravotný stav počas užívania. Klient zodpovedá za svoj zdravotný stav pri používaní sauny je povinný dodržať podmienky ktoré nájde v oddychovej miestnosti pri saune 7. Poistenie klienta nie je v cene ubytovania.